翻拍《愛與誠》MV同森美hehe 古巨基爆老婆睇得好開心

文: Ling Kwok
2018.04.11

古巨基近期活躍於TVB,因為他將於5月開個唱,而TVB安排節目《古巨基初心再體驗》,讓他重新體驗做新人的滋味。繼再一次訪問劉德華後,基仔又有新搞作,就是與唐詩詠、森美翻拍《愛與誠》MV,不過劇情讓我們意想不到。

唐詩詠與森美在MV中飾演情侶,不過做攝影師的基仔似乎看他們不順眼。

 

替兩人拍照時,妒忌他們太過親密,不停要求森美詩詠轉pose。

當大家都以為基仔情傾唐詩詠時,劇情突然一轉。

就是基仔深情凝視的,不是詩詠,而是森美。

去到最後發現,基仔鍾情都真的是森美,唐詩詠唔見戒指,就算基仔搵到,眼中都只有森美,一心想交給對方,真係夠晒驚喜。

而MV一出,基仔在Facebook笑言:「古太話呢個係佢有史以來睇得最開心嘅MV,笑到hehe聲。」

古太勁buy之餘,更向基仔表示以後MV都唔搵女主角,要搵男主角!搞到基仔問網民點算。

網民都被基仔的MV搞到笑到收唔到聲,大讚基仔好戲。

至於被hehe對象森美,就在MV出街後,在IG出Post問:「究竟我係咪真係咁得男仔歡心,點解成日搵我做起hehe?」

的而且確,森美自拍完TVB劇《誇世代》後,與陳豪的Hehe情太深入民心。

有第一次自然有第二次,難怪基仔找森美再做hehe情。

圖片來源:古巨基Facebook森美Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓