《狂野時速》積遜史達頓與李冰冰合作新片 力抗75尺史前巨鯊

文: 王庭芝
2018.04.13

夏天除咗為大地帶來美腿……唔係,係雨水,今個夏天仲有一齣以史前巨鯊為題材的驚慄新片,唔知大家睇完會唔會怕咗去海灘玩呢?由《狂野時速》系列積遜史達頓(Jason Statham)及近年積極進軍荷里活的內地女星李冰冰主演,《驚天奪寶》系列導演莊泰圖托(Jon Turteltaub)執導,最新科幻動作驚慄片《極悍巨鯊》(The Meg)將於今個暑假。

以鯊魚為題材的電影差不多每隔一兩年都有一部,由經典的《大白鯊》(Jaws)系列,到陸續有向《大白鯊》取材的電影,之後出現形形式式將鯊魚變種的電影,變到識飛上天,喺沙地下、雪山出沒又有,機械鯊、幽靈鯊又有,再唔係同八爪魚混種亦得,不過當中不乏爛片、cult片,前年的《奪命狂鯊》(The Shallows)算是近年成績較好鯊魚電影,收1.19億美元票房。

今次《極悍巨鯊》轉玩絕種史前巨鯊,最新預告已經率先將這隻龐然大物曝光,當牠張開血盆大口,令觀眾甚有壓迫感,不過要令鯊魚電影不淪為爛片,一味靠血漿和渲染鯊魚不合比例的體積,要不是加一兩個沙灘比堅尼美女是不夠的,始終故事鋪排才是重點,能否不失合理,又能勾起觀眾心底裡對深海或求救無援的原始恐懼,就實在考編劇功力,唔知《極悍巨鯊》能否為大家帶來新鮮感,拍出好成績?

故事大綱:

國際海底觀測計劃的一艘深海潛水艇,遭一隻早被認為已滅絕、長75英尺的巨齒鯊襲擊,令船員被困,積遜史達頓飾演的深海救援潛水專家Taylor和李冰冰飾演的中國海洋學家Suyin展開救援,無人能想像的是,原來Taylor多年前便曾遇過這隻可怕的巨物,頓時回憶昔日的恐怖經歷……

 

《極悍巨鯊》(The Meg)

上映日期:2018年8月9日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓