棄貓變網紅山系YAMA貓 CHOK住遊山玩水影靚相

文: Toby Mok
2018.04.15

貓貓俾人的感覺通常都是比較懶洋洋,成日鐘意在家中訓教。但原來主子都有好動一面,外國就有2隻貓仔BOLT AND KEEL成日跟主人一齊去行山,主人仲成日上載他們一齊上山下海的相,貓貓玩獨木舟、行山、露營,樣樣都掂。分分鐘仲好身手過你同我~

其實貓貓BOLT同KEEL本身都是被人遺棄的貓,而現在的主人DANIELLE同KAYLEEN剛巧在行山途中遇上被前主人遺棄在草叢堆的牠們,DANIELLE同KAYLEEN覺得2隻貓貓好可憐,於是就帶DANIELLE同KAYLEEN一齊行山,從此就開始了4人親親大自然的日子。

DANIELLE同KAYLEEN將同主子做户外活動時拍的靚相上載到各社交媒體之後爆紅,多個外國傳媒都爭相報導,令2隻貓貓即刻變成網絡紅人。

 

2個主人成日都會帶埋BOLT同KEEL去做運動~

主子們CHOK爆行山相~

露營都沒有問題!

獨木舟一樣得~

大家有沒有即刻想帶主子去郊遊的衝動?

 

圖片及資料來源:FB@Bolt and Keel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓