紅熊貓教你職場心靈健康操 Netflix最新動畫《衝吧烈子》

文: 王庭芝
2018.04.20

打工仔日日要面對「腦細」,又要面對同事間的競爭,要做一名人見人愛的打工仔,絕對是職場上終身值得學習的學問。Netflix將推出獨家動畫作品《衝吧烈子》(Aggretsuko),真實貼切地反映出打工仔們的心聲。

主角烈子是一個平凡的紅熊貓,芳齡25 歲的單身 OL,天蠍座 A 型。與一般打工仔一樣,每日對住山咁多的workload,又要同同事打好關係,令到佢壓力日日都咁大,表面上佢唯唯諾諾,但實際上內心早已怒氣沖天,隨時都可以爆發。烈子發洩壓力的方式就係放工一個人去 KTV 唱重金屬搖滾樂,累積到一定的怒氣就會爆發變身,將怒氣全部吼出來。

 

《衝吧烈子》是日本Sanrio推出的動畫,展現了日本的職場文化。每集長15分鐘,可以趁去廁所煲返集,睇下烈子同你相似的處境同諗法,一齊同烈子發洩吧!

開播日期:2018420

預告:


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓