陳柏宇被屈要B唔要狗 老婆發文還原事件真相 澄清唔會棄養

文: Cay Cheung
2018.04.23

陳柏宇(Jason)早前宣布太太符曉薇(Leanne)懷孕,將會榮升做爸爸。陳氏夫婦一向有養貓和狗,Jason出席活動時,指屋企兩隻狗近日經常打架,要想辦法解決,提到有機會將其中一隻狗交畀朋友。

結果就有報導指陳柏宇「要B唔要狗」,引起不少網民熱烈討論,大鬧Jason不負責任。

看到報導後,太太符曉薇直言「真心嘔血」,急忙澄清不會棄養寵物,並還原事件真相。

Leanne指兩隻愛犬鬆獅狗vv同老虎狗bessie最近搬到新屋後性情大變,經常打架,早幾日vv差d咬中bessie眼球,兩隻愛犬近日更經常因為打交要睇醫生。

所以Jason才有最壞的打算,讓曾經有份養過bessie的朋友幫忙照顧,目的是暫時將兩隻狗分開,避免牠們打架互相傷害。

Leanne強調「我地無驚過佢傷害bb」,一個在地下,一個在bb床,因為錫佢地(vv與bessie)先搵解決方法,再指「陳生最愛嘅係Bessie」 。

而陳柏宇昨日出席活動亦再重申,會嘗試不同的方法解決兩隻狗狗搬到新屋後不習慣的問題,並會聯絡訓練員。

眼見兩隻狗經常打架,Jason指自己不在家時,太太現在已經不能控制情況,擔心將來太太要照顧小朋友時,更加控制不到愛犬打架的問題,才要想解決方法。

如果嘗試過各種方法後,依然無辦法避免兩隻愛犬打架,最壞的打算才是交給朋友暫時幫忙照顧。

早前bessie要去做手術,Jason都十分擔心。

Leanne在宣布懷孕後,就曾發文表示身邊有朋友關心自己與貓貓太親近,Leanne表示「我擔心佢地(貓貓)唔同我close多d」,其後指出擔心的孕婦可以帶貓貓去診所驗血,避免因誤解而遺棄寵物。

陳柏宇夫婦一向都是愛寵物人士,不時分享與愛貓愛狗的生活照。

圖片來源:IG@Jason Chan、IG@Leanne Fu 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓