叫半糖珍珠奶茶熱量唔會減半 飲一杯已經等於食兩碗飯

文: Ling Kwok
2018.04.27

珍珠奶茶傳入香港多年,不少台灣的手沖飲料品牌進港,開得成行成市,有不少港人逛街口乾,都會想喝一杯珍珠奶茶,但大多數人享用飲品的時候,都不會想到原來珍珠奶茶的熱量不少,簡直超越了咖啡店的忌廉特飲。

有台灣健康資訊網TaiwanNutrition在Instagram上載關於一張珍珠奶茶的圖片,發現一杯700ml全糖的珍珠奶茶,已經有710卡路里。

其實一份珍珠的熱量也不少,大約有280卡路里,相等於一碗白飯。

而珍珠加入奶茶,熱量自然直線上升,基本上喝一杯,等於吃兩碗半白飯。

正當有人會想,如果將全糖珍珠奶茶變成半糖,罪疚感就可以大大降低。

可是這個想法就錯了,因為半糖的珍珠奶茶的熱量依然很驚人,有610卡路里,都有兩碗飯。

人每日所需熱量大約1500-1800卡路里之間,所以基本上喝一杯奶茶等於食了一餐。

而致肥根源是珍珠及多糖,所以建議大家想飲奶茶時,還是走一走珍珠,盡量選擇無糖飲料。

來源:TaiwanNutrition

圖片來源:PEXELS袁澧林馮盈盈江嘉敏Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓