不再怕IPHONE爆MON!? 蘋果擬加強新手機屏幕防撞性

文: Toby Mok
2018.04.29

好多蘋果手機用家都試過IPHONE跌落地下之後會好習慣第一時間睇下手機有沒有裂痕,因為IPHONE因跌落地下而爆MON的可能性是十分之高!這個問題都困擾了不少蘋果手機用家,每次用手機都要小心翼翼。蘋果似乎亦發現這個問題,所以計劃加強未來Iphone的屏幕的防撞性,等大家以後用電話不用再心驚膽跳。

蘋果計劃即將推出3款IPHONE,分別是2款6.5吋同5.8吋的OLED屏幕IPHONE及 6.1吋LCD屏幕的IPHONE。

據知情人士透露,IPHONE將來會採用更堅固的玻璃去製造手機屏幕。相信屏幕的防撞性會大大加強,以後跌落地下就爆MON的機會有可能會大大減低!

另外,好多女仔都話IPHONE PLUS系列手機雖然有好大個MON,但有時候攜帶出街都幾重。

蘋果似乎都知道大家的難處,所以IPHONE將來亦有機會採用外掛式觸控模組(CGS,COVER GLASS SENSOR),令新款的IPHONE會比現時的屏幕更薄更輕。大家以後帶電話出街都方便啲啦。

大家又點睇蘋果這個改動呢?

 

資料來源:9to5mac

圖片來源:PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓