蘋果開發人員學院全球收生 免費送IPHONE同MAC機+獎學金

文: Toby Mok
2018.05.08

好多人都好想入APPLE公司度番工,依家機會黎啦!最近蘋果公司宣佈公開招378個學生去參加本年度的蘋果開發人員學院,學生招募為全球性!課程的學費全部由蘋果公司包辦,而且APPLE仲會免費提供IPHONE同MAC機,教學生了解點開發APP同為iPhone同iPad設計手機應用程式

課程將會分為2班,第一班為基本班,會收342名學生。而另一班則為企業班會收36名學生,費用全免!

課堂除了免費提供IPHONE同IMAC之外,開發人員學院仲會設有獎學金同經濟援助基金。

課程內容包括教學生編碼、設計同商業及市場學。課程預計會在今年10月開始,將會在2019年6月完結。

有興趣的朋友仔可以在6月8日之前報名,如果條件適合的話會再被安排進行筆試同面試。

想學編碼同APP開發的朋友仔就唔好錯過啦~<按此報名>

 

圖片及資料來源:developeracademy

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓