抽風機滅蚊+誘蛾燈 日本廁所泵型電蚊拍

文: Toby Mok
2018.05.13

夏天就快到,代表又是蚊子出沒的高峰期,成日訓訓下教因為被蚊咬而痕醒,之後又要半夜起身同蚊子搏鬥的生活真的好困擾!好多人都會用電蚊拍,但電蚊拍準繩度不高,蚊子常常會從蚊拍的空隙逃之夭夭。最近日本就研發了1款滅蚊神器,可以吸引蚊子主動去到蚊拍位置,然後用電將牠電死,聲稱可將蚊子趕盡殺絕。

日本公司 thanko最近研發了一款叫做全能滅蚊棍的產品,產品比一般的電蚊拍長,外型同廁所泵相似。



全能滅蚊棍利用抽風機將蚊吸引過來,然後當蚊子接觸到內部的金屬網時就會有電流將牠電死。



滅蚊棍仲可以調整長度同角度,滅蚊棍可以分別向左同向右轉90度,設計令捉蚊更加方便。


 除了可以滅蚊之外,滅蚊棍仲內置誘蛾燈,可以順便消滅飛蛾,適合住近郊同村屋的朋友。


 
全能滅蚊棍售價為日元 ¥2480(約$177港元),有興趣的朋友仔可以上網訂購。<按此訂購

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓