周末6大野餐好去處 大草地/賞花/市集/音樂會

文: Eunice Lam
2018.06.15

周末天氣晴朗時,最適合就係約埋三五知己或者家人到戶外公園野餐放鬆,在陽光的沐浴下,一邊品嚐美食,一邊欣賞自然風光,享受寫意的生活。其實香港有好多地方都好適合野餐活動,一齊嚟睇下有咩地點推介啦!

1. 西九海濱長廊
講到野餐,不得不提西九海濱長廊,有得睇無敵大海景,大家仲可以帶埋寵物來野餐。這裡會定期舉辦各種大型活動,例如「自由約」,有市集、藝術、音樂表演等活動,讓大家在這片綠油油的草地野餐的同時,亦能夠欣賞到精彩既節目。

地址:尖沙咀西九文化區
前往方法:於九龍站E4或E5出口抵達雅翔道,步行約10分鐘





圖:西九文化區

2. 迪欣湖活動中心
迪欣湖環境優美,周圍有好多大大小小的草地,圍繞住人工湖,適合一家大小一同到此享受野餐,欣賞湖水噴泉美景。這裡更有「美人樹」之稱既絲木棉,每到11月盛放就會變成一棵粉紅色樹,站在旁邊影相一流~
地址:大嶼山竹篙灣迪欣湖活動中心
前往方法:於迪士尼站,步往巴士總站乘搭R8A


圖:迪士尼

3. 大埔海濱公園
大埔海濱公園佔地約22公頃,屬於康樂及文化事務署轄下最大的公園,有多個體育設施如昆蟲屋和多個主題花園,野餐之餘不妨登上香港回歸紀念塔影相留念
地址新界大埔大發街
前往方法:可以乘坐九巴72A、73、73X、75X、271、275R、74K、75K、71K或71S號巴士,或選乘K17號港鐵接駁巴士,也可由大埔墟港鐵站出發,步行30分鐘。



圖:康樂及文化事務署

4. 梳士巴利花園
花園總面積近1800平方米,優化後既梳士巴利花園搖身一變,融合藝術、音樂於一身的休閒場所,園內的草坪上有藝術裝置讓途人試玩。大家可以一邊野餐,一邊躺在草地欣賞維港景色。

地址:九龍尖沙咀梳士巴利道10號
前往方法:尖東站J出口步行10分鐘

圖:info.gov

5. 佐敦谷公園
佐敦谷公園為觀塘區最大的公園,佔地約6.3公頃,園內設有多元化的康樂設施,戶內有遙控模型賽車場,戶外設施包括兒童遊樂場、長者健體園地、迷宮花園、社區園圃、緩跑徑、自然保育園地等等。公園有廣闊的大草地,環境舒適,係野餐活動的好選擇。
地址:觀塘新清水灣道71號
前往方法:彩虹站乘搭九巴27號,29M;觀塘站乘搭九巴23號



圖:康樂及文化事務署

6. 青衣公園
公園佔地7.09公頃,位於青衣市中心,鄰近青衣港鐵站,來這裡野餐十分方便。這裡更是香港出名既賞花地點,除了野餐食野之外,仲可以在公園影靚相。
地址:青衣青綠街3號 
前往方法:青衣港鐵站,沿著青敬路直行就到。



圖:康樂及文化事務署

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓