售價平一半 $4500有找!傳蘋果推糖果色平價IPHONE X

文: Toby Mok
2018.05.16

繼之前推出了IPHONE X之後,最近分析機構 Rosenblatt爆出今年秋天蘋果會再次推出3款新IPHONE,而3款新IPHONE將會包括IPHONE X PLUS,是IPHONE X的加強版,及平價版的IPHONE X。分析機構 Rosenblatt 亦指出平價版IPHONE X預計售價為$550美金(約港元$4317),而且蘋果公司為了迎合年輕人市場,仲會為新款IPHONE推出多款顏色添。

分析人員透露新款平價IPHONE除了屏幕會改用價錢比較便宜的LCD屏幕之外,其他規格與IPHONE X大致相同。

而且依舊會保留IPHONE X的FACE ID人臉識別技術同全屏幕設計。

外界普遍預測新IPHONE將會推出比較鮮艷的藍、黃、粉紅等顏色,以吸引年輕人購買。

根據分析機構Rosenblatt消息透露,推出新顏色除了為了迎合年輕人的市場外,另一個原因是想讓客戶容易分辨LCD屏幕款手機同OLED屏幕款手機。

而預計IPHONE X的加強版IPHONE X PLUS就會比IPHONE X現時的尺寸更大,而且售價會比IPHONE X貴。

不過消息仲未得到蘋果公司親身確實,消息真實性有待商榷。大家又點睇呢幾部可能推出的新機款呢?

 

資料來源:9to5Mac

圖片來源:IDROPNEWS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓