令人最期待的Pixar動畫!《超人特工隊2》相隔14年爆笑回歸

文: 王庭芝
2018.03.18

迪士尼Pixar人氣動畫《超人特工隊2》等足14年終於返黎啊!今年暑假,7月19日可愛的超能先生一家要同大家見面了!粉絲期待了14年,等到頸都長,早前公布的預告片已經瞬間成為熱話,粉絲們就快按捺不住!

今次彈弓女俠成為超級英雄界的人氣KOL,致力爭取超級英雄合法化,以後便可以光明正大使用超能力保護地球。超能先生一家為了滿足彈弓女俠的夢想,超能先生成為住家男人,幫老婆照顧頭家,小麗和小衝亦幫超能先生一起照顧BB積積。沒有多久,超能先生就累到趴下,除了日日要做家務,BB積積超能力過人不斷搞搞震,都令到全家嗌救命。

這個時候,一個神秘的壞人突然出現,他正準備進行一個邪惡的計劃,超能先生一家為了保護地球再一次合體成為超人特工隊!

上映日期:2018年7月19日

 

電影預告:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓