擁6大功能智能戒指 儲存資料/俾錢/聽電話

文: Toby Mok
2018.05.21

科技愈來愈發達,繼早年出現智能手錶,可以打電話收發訊息等功能後,外國有公司再推出智能戒指The Xenxo S-Ring。除了同智能手錶一樣可以打電話之外,用家仲可以用戒指俾錢、儲存資料等等,一齊睇下隻智能戒指仲有咩功能!

戒指設有聽電話功能,方便大家拎重野或者沒有空在袋子中找電話時使用。

戒指仲預計會有4GB容量,可以俾大家儲存重要的資料,之後只要用TOUCH ID或者用密碼就可以取回資料。

戒指同拍時可以當手錶同鬧鐘使用,研究公司表示鬧鐘功能可以做到只叫醒用家而不會嘈醒身邊其他人。

遇到危險時亦可以透過戒指發出求救訊號,戒指會幫用家通知家人朋友或者緊急救援機構。

戒指仲可以當信用卡使用,幫手付款。

最重要是如果用家離手機太遠,戒指會提示用家取回電話,以防用家遺留電話。

智能戒指售價為$179美金,約$1405港元,價錢尚可接受。

目前 產品在Kickstarter進行集資,金額已超過 300萬港元(目標是 19 萬美元),大家點睇呢隻多功能的智能戒指呢?有興趣的朋友可以<按此預訂

不過提提大家集資價高不代表成功率高。投資前記得衡量風險,以免中伏被走數。

 

圖片及資料來源:kickstarter,Xenxo Official


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓