對付閃光彈/洗版文一流!IG新功能可「靜音」朋友動態

文: Toby Mok
2018.05.23

Instagram最近推出新功能!「靜音」功能可以等用戶自己控制出現在Instagram動態的帖文,如果不想看到某朋友的帖文但又不想取消追蹤他的話這個新功能就超適合!功能用來對付情侶們的閃光彈就最啱啦!

雖然Instagram一早已經有取消跟蹤朋友的功能,但一旦取消追蹤,將來就會無法再睇到該朋友的帖文,所以好多用家都不敢輕舉妄動隨便unfollow朋友。

有時某些朋友經常會以洗版方法發文,頻密程度令人煩擾,新「靜音」功能就可以單一選擇該朋友的帖文,並選擇不要顯示在自己的新動態中。

Instagram表示,靜音功能只會影響動態所顯示的帖文,對朋友採用了靜音功能後用家依然會可以睇到該朋友的個人檔案同收到該朋友的tag相通知。

靜音功能仲可以選擇只「靜音」帖文或者同時「靜音」帖文加限時動態。

最重要的是被「靜音」的朋友不會發現自己已被「靜音」,咁就避免尷尬啦!

Instagram指新功能預計會在幾個星期後推出,實際日子有待確實。

大家又點睇呢個防止閃光彈同洗版文的新功能呢?

圖片及資料來源:Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓