卸妝後依然是女神 8個素顏一樣動人的女星

文: Ling Kwok
2018.05.27

做女仔有好多顧忌,就算要化妝出街,其實最主要目標係希望卸妝時,差別不要太大。因為差別太大的話,化妝很容易變成喬裝,嚇親自己同嚇倒人哋就不太好!而以下8位女星有個共同點,就是素顏後都一樣咁靚女!

蔡少芬

首先講到媽媽級數,就有44歲兼有兩個女的蔡少芬。

眼見她一面幸福,經常與老公放閃,心境開朗的情況之下,皮膚自然Keep得好,驟眼望素顏的她,仍像個少女。

圖:張晉、蔡少芬微博

賴慰玲

30歲的賴慰玲去年誕下BB Marat,仔仔眼仔碌碌非常得意,似足媽媽。

不過最驚喜就是當一眾姊妹上前探望Winki的時候,意外發現她素顏仲靚過化妝!

圖:賴慰玲IG

朱茵

曾經瘋魔萬千少男,亦有美人之稱的朱茵,早前為張晉慶祝生日。

眼利的網民發現合照裡有朱茵,而女神當時正是素顏,一樣咁靚。

圖:張晉、朱茵微博

劉心悠

最近在TVB一定見到劉心悠,發覺她實在很有古典美。

而她一直不介意素顏示人,差別也不大。

圖:劉心悠微博

李佳芯

李佳芯是不少男士心目中的女神,她曾透露不用工作便會素顏,有時行山不怕被途人撞到,照樣會素顏。而她的素顏被網民大讚高質。

圖:李佳芯IG

湯洛雯

叫得靚湯,素顏一樣都咁靚。同樣都是眼大大,絕不比火辣細妹遜色。

圖:湯洛雯IG

鄺潔楹

Judy是新一代的人氣女神,網民都大讚她充滿仙氣,而她素顏之後,雙眼依然炯炯有神。

圖:鄺潔楹IG

江嘉敏

最後不得不提江嘉敏,作為人氣清純女神,加上青春無敵,又怎會怕素顏?而她素顏時同化妝沒有太大分別!

圖:江嘉敏IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓