外國新研發防曬黑鈕扣 警告你幾時曬傷/搽幾多防曬

文: Toby Mok
2018.05.28

雖然依家只是5月,但曬的程度就好似7,8月一樣,好多女生都即刻出動雨傘遮太陽,以防曬黑。最近外國就有智能產品QSun防曬鈕扣,用家只需要將產品扣在衣服上可以幫大家測試紫外線,同警告用家仲有幾多時間會曬傷,一齊睇下防曬鈕扣仲有咩賣點。

防曬鈕扣內設有UVAUVB感應器,可以測到紫外線強弱度。

防曬鈕扣會因應不同種族的人製訂一套各自的測量指標,如果曬得太多防曬鈕扣就會發出警告告訴用家即將會曬傷。

防曬鈕扣仲可以指示出身體內製造了幾多維他命D,從而計算用家要在飲食中吸收幾多維他命D

用家仲可以下載一個免費的手機應用程式,程式可以因應用家著咩衫而指示用家搽防曬的數量,仲可以幫手揀出最適合你的防曬用品。

防曬鈕扣價錢為$59美金,約$463港元。

防曬鈕扣現正在Kickstarter進行集資,目前籌得加拿大元$47,640約港元$287,870(目標:加拿大元$30,000),大家有興趣就上網買番個防曬黑鈕扣對抗7,8月的炎夏啦。<按此預訂

不過提提大家集資活動有一定風險,大家要考慮清楚先好買呀~

 

資料及圖片來源:Comfable

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓