勁過芭蕉風扇!加冰即出15度涼風 消暑神器流動冷氣機?!

文: Toby Mok
2018.05.31

最近天氣炎熱,好多人都會出動雨傘同風扇仔出街。前幾年便攜式風扇芭蕉扇大行其道,每個人出街都會帶把芭蕉扇以對抗炎夏。芭蕉扇之所以受歡迎是因為其風力強勁,在太陽底下一開芭蕉扇都即刻變得涼快。而最近網上又有一種新款便攜式風扇,聲稱是便攜式流動冷氣機,不知道將來會否取代到芭蕉扇的地位呢?一齊睇下流動冷氣機有咩賣點!

流動冷氣機尺寸為141.5 x 141.5 x 148.5mm ,體積不算太大,夏天帶去野餐或者bbq都算方便。

流動冷氣機有3段式風速,等大家可以自行調較風力的大細。

生產商更聲稱加冰或者冰水可以吹出 15-20°C 涼風。

流動冷氣機採用電池,不需要用電線充電,方便帶出街。

流動冷氣機內設有一個375ml的水箱,可以增加空氣濕度,解決用冷氣時濕度低令皮膚乾燥的問題。

冷氣機仲設有空氣淨化功能,可以清潔空氣中的灰塵。

流動冷氣機最近進行特價,價錢為$115,有興趣的朋友可以上網訂購,對抗近排超熱的炎夏。<按此購買

 

 

資料及圖形來源:HKTVMALL,FB@共田芭蕉扇 Gongtian

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓