小米新機抄足IPhoneX 連蘋果Animoji都似足9成

文: Toby Mok
2018.05.31

小米今日在深圳舉行新手機發佈會,發佈小米8,小米8 SE同小米透明採索版,當中最引人注目的是小米8同小米8透明探索版。其實早在發佈會舉行之前,就一直有關於小米8外觀的圖片流出,更有傳媒認為小米8同IPhone X外觀極為相似,一齊睇下新手機小米8的造型。

小米8手機設有4種顏色,包括銀色,藍色,黑色同金色。

小米8螢幕採取瀏海屏幕,外觀同IPhonem字額螢幕相似,不過如果用戶不想看到瀏海亦可以於系統中隱藏掉左右兩邊角。

小米8的螢幕了有6.21吋,長寬比例 18.7 : 9,屏佔比為 86.68%,而相反IPhone X螢幕只有5.8,小米8的屏幕比IPhone X大。

另外,在鏡頭方面小米8採用雙 12MP 感光器組合,鏡頭為直立式,背面外觀與IPhone X相近。

新手機亦新增了 7 種攝影效果,包括電影光、樹葉光同窗邊光等等,令喜歡影相的朋友仔有更多效果可以選擇。

比較有驚喜的反而是小米8透明探索版,手機的背面透明,可以見到機身的零件,外觀比小米8特別。

另外值得一提的是小米8透明探索版設有FACE ID功能,更加新增了多款類似Appla  Animoji3d表情動畫,並稱為「米萌」,豬仔的表情動畫同蘋果的Animoji十分相似。

小米 8 6GB + 64GB 價錢為2,699 人民幣,約 HK$3,308。6GB+128GB 價錢為2,999 人民幣,約港元3,676。而小米 86GB + 256GB 價錢為3,299 人民幣,約 HK$4,044。

而小米 8 透明探索版8GB + 128GB 價錢為人民幣 3,699 約,HK$4,533。

大家點睇呢部新推出同IPHONE差唔多樣的小米8同小米8透明探索版呢?

圖片及資料來源:小米

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓