方便攜帶!手指size差電器 唔使電線吸住手機即充電

文: Toby Mok
2018.06.03

依家好多人都會隨身攜帶外置充電器(俗稱尿袋)出街,因為大家好多時候都會用電話覆訊息或者上Instagram同Facebook,所以手機的電量好快就會用光。但市面上普遍尿袋的體積都起碼有半部手機咁大,出街袋足成日都幾唔方便。最近就有外國公司研發了名為Finger pow的手指差電器,體積比市面上的尿袋細超過一半,帶出街都方便啲,一齊睇下產品仲有咩賣點!

差電器體積同手指長度相約,所以稱之為手指差電器,而且每個重量為50g,比一般尿袋輕。

 

手指差電器採用磁吸式設計,只要輕輕將差電器放向手機底部磁石就可以吸實手機並充電,唔需要另外再帶多條差電線出街。

另外手指差電器仲包埋3個連接頭,包括LightingUSB C-typeMicro-USB,不過Lightning 連接頭暫時未獲得MFi 認證,大家使用時請加倍留意。

差電器亦有防水功能,就算成部跌落水都無問題。

 

Finger pow一套總共會有4個手指差電器,每個充電量為600mAh,另外加配一個5,000mAh充電底座,亦都可以當作充電器使用。

                                                           

雖然手指差電器每一個充電量比較少,但作為應急使用都是個不錯的選擇。

Finger pow售價為$499,有興趣的朋友可以上網訂購<按此購買

資料及圖片來源:Fingerpow 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓