狗仔愛聽低能TONE!? 研究:用BB仔聲傾計可增進人狗感情

文: Toby Mok
2018.06.11

好多養寵物的人都會當狗仔貓仔好似自己仔女般疼鍚,好多主人對住自己的寵物肉緊起上來都會不由自主地用同BB仔講野的聲線同寵物傾計。而最近有英國研究發現,原來人類用BB仔聲線同狗狗傾計,不但可以令牠們更專心聽主人的說話,仲可以令狗仔同主人更親近!

最近有英國研究人員就主人同狗仔對話所用的聲線同主人與狗狗的關係進行研究,測試人員分別用BB聲同日常對話聲線與狗仔對話。

研究結果顯示相比起用日常對話語氣,用BB聲同狗仔傾計,狗仔反應會更為雀躍。

除了聲線有所影響之外,原來對話內容都會影響狗仔對主人的反應,研究人員對主人的說話內容亦有進行研究。

結果顯示如果句子入面有「狗」字,會令狗仔更加興奮同投入。

另外,英國約克大學的研究生亦對狗狗行為作出研究。他指出狗狗對於高音同有情緒的聲線會更有興趣聆聽。

研究人員表示,希望這個研究結果可以幫助到獸醫同各種從事動物救援工作的人士。

所以大家唔好再鄙視成日用BB聲同狗仔傾計的朋友仔啦~

資料來源:SpringerLink

圖片來源:Pexels

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓