《美女廚房》3大安排被批造假!網友勁踩節目浪費食物

文: Cay Cheung
2018.06.11

新一輯《美女廚房》播出後劣評如潮,除了一直被針對的主持人林盛斌、蕭正楠及張振朗,主持功力有待改進,嘉賓級數不如當年,其實節目安排都問題多多。第二集請到劉佩玥、高海寧和JW王灝兒煮出一道「焗法國鵪鶉伴青豆蓉」。


1. 為節目效果而造假

向來女藝人入廚的蝦碌場面是笑點,可惜今輯就被批評為節目效果而出現不少造作的蝦碌場面。第二集中,劉佩玥多次將菜刀當成鑊剷,實在誇張。

另外在美女學徒的環節中,10分鐘要煮出一道料理,但竟然有人選擇「m&m炒飯」,這個配搭實夠特別,令人好奇呢班女藝人係咪都欠缺常識。

上一輯就算有地獄廚神之稱的官恩娜,雖然煮出黎的成果麻麻,但過程都算正常。

 

2. 浪費昂貴食材

節目請來了一班甚少入廚的女嘉賓,並提供一些昂貴且特別的食材,第一集是澳洲雪蟹,第二集則是過千元的黃皮老虎斑。

加上今輯沒有師傅解答問題,女藝人整個烹調過程都只能靠自己,女嘉賓未有能力處理食材,最終造成浪費。

 

 

3. 烹調時間太短

短時間內要煮出一道難度高的菜式,即使是有入廚經驗的人,都未必可以在短時間內完成指定菜式。有網友就質疑每節時間咁短,特登製造出一個煮唔熟的場面。對比前一輯的指定菜式「煎釀涼瓜」、「煲仔飯」、「士多啤梨生炒骨」等,今輯明顯難度較高。

 

相關文章:

不可再現的經典畫面!新版《美女廚房》請唔到的特別嘉賓

《美女廚房》12年後再翻拍 網民要原班人馬先會睇

《美女廚房》地獄廚神變晒做人妻 吳雨霏火燒錄影廠最經典

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓