iPhone或再掀炒風+搶購潮!? 蘋果新手機疑減產2成

文: Toby Mok
2018.06.14

蘋果通常會在9月推出新款手機是公開的秘密,而愈接近新手機推出日期就愈多傳言流出,最近日經英文網Nikkei Asian Review就爆出即將推出的手機生產量有機會大不如前,指蘋果公司有意為今年即將推出的新款IPHONE減產。好多網民隨即憂慮此做法又會引發新一輪的炒風。

日經英文網Nikkei Asian Review指蘋果公司決定減產的原因是因為上年10月到12月的手機銷售量下跌了1%。

Nikkei Asian Review亦透露蘋果公司亦留意到2017全球智能手機的銷售量都下跌了0.3%,令蘋果公司對今年的銷售量信心大減。

有英國公司指上年為IPHONE 8 、IPHONE 8 PLUS 同IPHONE X生產了接近1億部,但是傳聞今年蘋果全球只會生產0.8億部,減少20%的出產量。

不過目前蘋果公司暫時未對有關傳言有任何回應,所有消息要等蘋果方面有待確實。

唔知呢個傳聞一出會唔會又引發起一鼓IPhone搶購潮呢?

資料來源:Nikkei Asian Review

圖片來源:PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓