主子對人的高竇只是扮出來?!研究:過5成貓要人類唔要嘢食

文: Toby Mok
2018.06.23

貓常常被大家稱為主子,因為牠們給人的感覺總是冷漠,而且常常冷淡對待主人,但最近就有研究指出原來貓貓高傲的性格是扮出來,其實比起食物玩具,牠們更喜歡同人類一齊,貓奴們有冇即刻好開心呢?

 研究分別調查了家貓同來自動物庇護所共38隻貓,並為牠們提供各種刺激,包括食物,玩具,氣味同與人類互動4種刺激。

然後再將牠們安置在一個獨立的房間入面2.5小時,房間內放置了4款刺激,貓貓可以按照自己的興趣去接觸自己想玩的東西。

而根據研究結果顯示,比起食物,玩具同氣味,有超過一半的貓仔選擇同人類互動,是最多貓貓選擇的選項。

而第2多貓仔揀的選項是食物,佔36%。

所以其實貓咪只是外表冷漠,但心底裡其實都是喜歡人類的~

雖然這次研究的規模不大,但都可以反映出其實主子喜歡同人類互動,所以大家唔好再以為屋企隻貓咪唔鍾意你啦!

資料來源:Independent, The Time, ScienceDirect

圖片來源:pexels


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓