隔空充電手機App超方便! 手機一碰即無線「過電」

文: Toby Mok
2018.06.26

手機是現在都市人出街必帶的生活用品,好多人都會隨身帶備行動電源(俗稱尿袋)而防應急之用。但現在市面上的行動電源大小同手機差不多,有時行街一邊充電一邊玩電話都幾唔方便。最近就有澳洲公司研發了一款可以無線過電的手機應用程式battbump,用家只需要在事前下載好battbump應用程式就可以隔空問朋友攞電,連尿袋都唔使帶出街,方便快捷。

 battbump是一個手機應用程式,是個利用無線充電並做到可以傳送同接收電量的手機App。

應用程式使用近距離無線通訊技術(NFC),用家只要在手機沒電時打開應用程式,就可以搜尋到附近同樣有安裝該程式的用家。

然後只要2位用家的手機互相碰一下,就能「過電」給對方。

手機程式更有聊天功能,方便用家溝通,問其他人借電。

每次充電後應用程式都會獎賞金幣給用家,金幣可以當真錢使用。

如果有呢個應用程式日後手機充電即刻方便好多。

手機應用程式目前在kickstarter進行眾籌,眾籌成功即可推出市面,不過眾籌涉及風險,大家在進行眾籌前記得考慮清楚呀~

 

資料及圖片來源:FB@battbump

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓