黎明喬妝同老友記傾偈玩遊戲 竟然冇人認得出?

文: Ling Kwok
2018.07.06

黎明自4月成為新手爸爸之後,忙於照顧女兒,所以一直未有蒲頭。而較早前他成為了香港年金大使,推廣退休年金計劃,而近日有新搞作,久未露面的Leon終於同大家見面,再現之前的老人look。

不過今次不止是拍廣告,而是與真正老人家坐埋一齊玩Game傾偈。

最初一班老友記都好醒目,覺得化老妝後的黎明熟口熟面,仲話:「你個樣好似四大天王入面嗰個!」不禁令Leon怯怯哋,想辦法用語言藝術去蒙混過關。

Leon同不同老友記傾偈都要作不同故事,而且能夠keep住老聲真係好專業。

與他們聊天時,也沒有半點冷場,而聊天期間Leon也似乎得到一些想法,於是在Facebook留言分享:「每個人都有機會經歷人生不同階段,當你未經歷過時你可能會輕視取笑,人生如場球賽,當你經歷了上半場後……下半場可能會更能明白了解。趁未完場前希望大家可多給關心及尊敬予身邊的人。」

玩完遊戲之後,Leon回復真身,令一眾老友記感到驚喜,仲話:「頭先嗰個(老人家)好似你!」非常搞笑。

老友記見到四大天王之一,都非常雀躍,要爭相和他合照。而黎明也非常nice,搭晒膊頭更罕有露齒笑。

而網民睇完短片之後,好多都留言話好掛住Leon,更話黎明經常發放正能量,「香港勝在有黎明」㖭!看來Leon真的很受歡迎!

圖:黎明Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓