黃夏蕙契女著淘寶同款參加港姐面試 最平只需70蚊人仔

文: Ling Kwok
2018.07.09

新一屆香港小姐又進行面試了!早前已開始第一輪遴選,相信大家依然歷歷在目,因為有百多位女士參與面試,實在是目不暇給!而眼利的網民、或者淘寶達人,就發現有好幾位參與面試的準港姐,身上的衣服淘寶有得賣!

去得TVB面試參加香港小姐,當然要著得大方,讓人覺得有氣質喇!

所以不少參賽者大多都會穿上素色衣服,背心連身裙、通花裙等,都是穩陣之選。

不過總有些參賽者心情緊張,未必知道點著,都會有失手的時候。

就好似24歲、契媽是黃夏蕙的林昕雨,她身上充滿熱帶風情的連身露背裙,就被發現在淘寶都有得買,而且最平70幾蚊人民幣就有交易,有興趣的朋友可以上淘寶格價才買。

除此之外,愛上淘寶的參賽者不上林昕雨一人,更有幾位參賽者的衣服可在網上買到。實在令人感到驚喜。

不如就睇下其他「淘寶同款」參賽者先喇!

呢件穿上身,好似幾有氣質呀…

淘寶都有甜美大方款可以揀…

除了甜美,仲可以搵到隨性款㗎。

要咩風格都應有盡有呀!

發現了新大陸之後,網民笑言欣賞參賽者知慳識儉,不會胡亂揮霍買名牌衣服。

不過這幾款時裝瞬間變成「港姐同款」,會否馬上漲價十倍呢?

圖:淘寶、Big Big Channel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!