陳智燊入行12年宣布正式離巢 盼開拓海外市場多元發展

文: Ling Kwok
2018.07.23

近期聽到有止TVB藝人決定或準備離巢,如女神岑麗香、「最美皇后」李施嬅。而40歲凍齡男神陳智燊日前上載自己讀藝訓班的大合照,正式宣布離巢,結束與TVB十二年的賓主關係,選擇向外闖。

他在IG發表一段離巢感言,提到在英國工作幾年後,決定回流返港發展的掙扎:「番來香港之前我猶豫咗好耐,一個人自己離開屋企,追求一個唔知可唔可以實現嘅夢...

幸好陳智燊的家人十分支持他的決定,「阿爸阿媽嘅鼓勵,我地四兄弟之間嘅扶持,令我更有信心去追夢。」

而他在TVB工作12年,特別感激三個人:無綫高層樂易玲、余詠珊,以及曾勵珍,他逐一講到:「樂小姐不斷帶當時既我出席活動,不停搵機會俾呢個新人。Sandy 亦都俾咗我好多做主持嘅機會,等我再深入了解呢一行。多謝珍姐,多謝你多年來既栽培,多謝你咁多年來一直提醒我要做好自己,多謝你令我實現到我演戲既夢想。」字裡行間感受到陳智燊對TVB的不捨。

陳智燊2006年加入TVB的藝員訓練班,同期藝人有孫慧雪。

他入行後,因為他曾在英國留學,說得一口流利的英語,加上外表俊朗,所以即獲加入明珠台,為生活節目擔任主持,以及日常活動的大會主持。

其後開始有擔任戲劇演出,最近期就有《三個女人一個「因」》。

而他在TVB的告別作,將會是《堅離地愛堅離地》。

而陳智燊與老婆宋熙年早前宣布將會成為父母,激發了他有意令事業再上一層樓的決心,於是想放手一搏,有意開招海外市場,事業變得更多元化。

離巢之後,開始有人找他合作。陳智燊提到,只要他兼顧到,亦不排除做Youtuber賺奶粉錢。

圖:陳智燊IG、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓