Whatsapp4大隱藏功能!同步用2個帳號/1秒備份

文: Toby Mok
2018.07.25

大家每日都會用Whatsapp同朋友家人溝通,用了這麼久大家是否真的可以純熟使用Whatsapp呢?好多人都鍾意將whatsapp對話備份,但原來除了上載到iCloud 之外仲有其他更快捷的方法。今次就同大家分享幾個Whatsapp比較少人知道的功能,等大家可以更加靈活運用Whatsapp。

不用iCloud 都可以將對話備份

用iPhone的用家都知道iCloud 會自動幫大家,但iCloud 位置有限好多時只要backup少少whatsapp對話記錄就冇哂位,依家教大家一個方法,不用上傳到iCloud 都可以即刻將whatsapp對話備份。

首先將你想備份該對話的聯結人向左拉並按下更多。

之後再按匯出對話記錄,大家可以選擇備份內容包括多媒體檔定不包括多媒體檔。

之後再選擇以email方式將備份記錄傳送到自己email,之後就可以有成個對話記錄啦。

 

同時使用2個Whatsapp帳號

首先大家要用想同時用2個Whatsapp帳戶的手機在App Store中,下載一個名叫Dual Space的應用程式。

之後再用想新增帳號的手機scan一下已裝了應用程式的手機中的QR code。

咁就可以用網頁版同手機版同時使用2個Whatsapp帳戶。

打出隱藏字體

好多人都知道whatsapp現在可以打粗體斜體等字樣,但大家又知唔知原來Whatsapp有個隱藏字型可以打?

首先在打字鍵盤上打出「`」的符號,然後將你想轉字體的文未左右加上3個「 `」。

之後直接按下發送,文字就會直接變成新字體

 

打出粗體、斜線、刪除線字型

除了可以打出隱藏字體之外,仲可以打出粗體、斜線、刪除線的字體。如果想打粗體字體,大家只要在需要加粗的內容前後加上「* 」 。

而斜線盲在輸入的文字內容前後加上 「 _ 」 。

刪除線亦是同樣做法,在包含刪除線的文字前後加上「 ~ 」 。

不過大家注意,應用程式Dual Space不屬於Whatsapp官方軟件,所以下載前要考慮清楚,而今次示範採用的機款為iPhone,部分版面可能與Android手機界面有所不同。

資料來源:MeraBheja,PEXELS


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓