2018新iPhone不能9月推出?!分析:因生產問題要延遲發售

文: Toby Mok
2018.07.28

蘋果公司逢9月初都會推出新手機是公開的秘密,但最近就有消息指2018年的新款iPhone有機會因為遲了生產而需要延遲推出市面,想換新手機的果迷可能又要等多一排先有新機用,究竟發生咩事呢?

最近摩根士丹利的分析師 Katy Huberty 就表示,因為手機的LED 背光元件不足,所以導致組裝工作延遲,令手機會更遲推出。

分析師估計 5.8吋同6.5吋新款iPhone將會在9月尾推出。

而6.1吋的平民價手機更會延遲到10月才會推出市面。

而日本爆料達人 Macotakara 就透露 6.1 吋 iPhone 可能會提供白色、黃色、黑色、橙色、藍色同灰色外殼,有多隻款色供大家選擇。

 

不過有關消息尚未得到蘋果公司方面証實,一切資料以官方發布的消息為準。

資料及圖片來源:DIGITAL TRENDS,Apple,phoneArena.com,VB


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓