【Apple蘋果】雙sim卡iPhone香港冇得買! 分析:手機只在中國推出

文: Toby Mok
2018.08.07

之前就有外國媒體爆料指在新款iPhone的編碼程式中竟然發現有記錄支援雙sim卡的編碼,令外界普遍認為9月或10月推出的新iPhone好大機會支援雙sim卡功能,令一眾果迷興奮。但時隔幾日,竟然有消息指支援雙sim卡功能的iPhone只會在中國大陸地區發售。

之前就有蘋果分析員透露,雙卡插槽分別會新增在6.1吋iPhone 同6.5吋iPhone。配備雙卡插槽的6.1吋iPhone售價大約為美金$650-$750,約港元$5,100-5,885左右。

而外國媒體Gizbot就爆料指,6.1吋支援雙sim卡的iPhone將只會在中國大陸獨家發售。

據說此消息來自於製造iPhone 的生產商Foxconn。而因為6.1吋屬於是平民價iPhone,所以為了在硬件上節省成本,手機所採用的屏幕是LCD而非OLED。

根據外國媒體Gizbot的消息指,因為蘋果知道中國有大量用家偏向喜愛可以支援雙sim的手機,所以蘋果特意推出此功能以迎合大陸市場的需求。

如果將來雙sim卡iPhone真的只在中國開售,大家又會唔會專登去大陸搶iPhone呢?

不過一切消息尚未得到官方確認,所有資料而蘋果公司發佈為準。

資料來源:Gizbot

圖片來源:Apple,Pexels


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓