【Apple蘋果】iPhone都可以Scan文件?蘋果手機5大隱藏功能全面睇

文: Toby Mok
2018.08.19

iPhone大家每日都會用,上網、打機,Send Messages就當然唔少得。不過,iPhone其實仲有好多功能等住大家去發掘。不少人都會覺得自己打字有時太慢,或者想打某些特別符號,字母時往往花好多時間先搵到,其實知道方法就方便好多!今次就同大家分享幾個iPhone少人用的功能,等大家用得更加自如。

1.建立屬於自己的快捷鍵

打字往往比人慢?以後知道這個功能就可以快速打千字文!

從鍵盤「 地球」 鍵中按「 鍵盤設定」

 

按「文字替代」

 

之後就能創造屬於自己的快捷鍵啦

 

 

2.快速在句子最後加句號或Full stop

 每次想打句號時都要更換版面。但其實只要點兩下空白鍵,手機就會根據你正在輸入的語言加入full stop或句號。

 

3.輸入重音字母或打其他貨幣符號

以為只可以打一個貨幣符號?其實只要長按鍵盤的「錢」符號就可以選擇其他國家貨幣符號。

長按「錢」符號就會顯示更多選擇

 

4.同一時間移動多個項目

每次在整理手機應用程式排位時,只能移動一個項目真的浪費了不少時間。以後只要在移動一個應用程式後繼續按下你想拖拉的應用程式便能同時移動啦。

長按其中一個想移動的應用程式 ,直到每個應用程式左上方都出現交叉號

拉出其中一個你想移動的應用程式,並繼續點擊其他你想移動的應用程式, 就可以一齊移動

5.Scanner 功能

家中沒有scanner的人有福啦!其實iphonescanner功能,以後掃描文件用手機拍一下就得,非常方便!

點選手機中「 備忘錄 」應用程式

按下右下角的按鈕

按下「加號」

 


選擇「掃描文件」

 

拍下你想掃描的影像, 完成!

 

學識這些技巧,以後用手機就更加得心應手啦!

圖片及資料來源:Apple

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓