【Apple蘋果】iPhone容量增至512GB撼三星 手機仲支援Apple Pencil!

文: Toby Mok
2018.08.18

Samsung之前就播出了一個新廣告暗串蘋果Apple Pencil功能不夠完善,只可以在iPad使用而不可以在其他蘋果產品使用。而最近就有外國媒體透露蘋果公司有機會擴大Apple Pencil 的應用範圍,新款iPhone將來有望可以支援Apple Pencil,看來蘋果近年受到不少Android手機品牌的威脅,都被迫要為手機配備更高的規格。

外國媒體TrendForce指蘋果未來的手機有機會支援Apple Pencil功能,不知道此舉動是否因為Samsung推出Note 9及擁有多項功能的S Pen有關。

外國媒體繼指,Apple Pencil 預料會支援5.8吋同6.5吋配備OLED型號的iPhone。

至於6.1吋的LCD平價版iPhone就因為生產成本問題而不會支援Apple Pencil 。

TrendForce 亦透露蘋果有意為手機推出512 GB的內置容量,唔通見到最近發表的Samsung Note 9推出了512 GB的型號,所以都推出更大容量的手機?

除了功能同內置容量有增強之外,之前亦有消息指蘋果將會為新手機加入雙卡功能。

有蘋果分析員透露,雙卡插槽分別會新增在6.1吋iPhone同6.5吋iPhone。

配備雙卡插槽的6.1吋iPhone售價大約為美金$650-$750,約港元$5,100-5,885左右。

不過一切消息仲未得到官方証實,所以資料以蘋果發佈為準。

 

資料來源:TrendForce,MacRumors

圖片來源:Apple,Samsung


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓