【Apple蘋果】新iPhone開售日期曝光 新增顏色+配備大提升

文: Toby Mok
2018.08.25

暑假即將完結,踏入9月就令人想到新iphone即將發佈。早前已經傳出眾多有關新iPhone的消息,而今次就有外國媒體根據以往iPhone發布時間,預計今年的新iPhone會於9月14日開始接受預購。今年有傳的iPhone新功能是真是假好快就知!

有德國的電訊商透露,新iPhone將於9月14日接受預訂。而過往幾年蘋果都是於9月的第1、2個星期2或星期3發佈新iPhone,這個日期有一定的可信性。

每年在iPhone發布前都會有關於新iPhone的傳聞,而今年外界大部亦認為手機的功能同顏色都會有重大改變。

早前網上就有疑似新iPhone的前玻璃圖片流傳,顯示3部新iPhone的呎吋分別是5.8吋、6.1吋及6.5吋。

外國媒體亦普遍認為新推出的iPhone將會支援雙sim卡。

消息亦指,新iPhone的容量有機會會增加到512GB,對抗同樣有512GB容量的Samsung Note 9。

 

未來蘋果產品更有機會利用專利技術,互相充電。

在顏色方面,有外國媒體亦指蘋果公司打算推出新顏色。

日本爆料達人 Macotakara 就透露 6.1 吋 iPhone 可能會提供白色、黃色、黑色、橙色、藍色同灰色外殼,有多隻款色供大家選擇。

不過所有功能都要等iPhone正式發布的時候先可以確實,仲有不足1個月就有機會有新iPhone買,大家又開唔開心先?

來源: MacworldMACERKOPFAppleInsiderApple

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓