【大叔水舞間】大叔版五個撲水的少年 8個中佬熱血挑戰韻律泳賽

文: 王庭芝
2018.08.24

英國新戲《大叔水舞間》(Swimming With Men)改編自斯德哥爾摩男子韻律精英「Stockholm Art Swim Gents」的真實事蹟,電影令人聯想起日本經典電影《五個撲水的少年》,首先男性參與韻律泳已經不是常見,而《大叔水舞間》更將主角設定為大叔,人到中年,仍然勇敢做自己,聽落都夠熱血!

故事主人翁艾力(羅布頓 Rob Brydon 飾)是一名平凡會計師,步入中年,每日生活刻板乏味,老婆又疑似紅杏出牆,失意下偶爾加入一個中佬組成的韻律泳隊。

隊中8位大叔都有大大個啤酒肚,游起來無隊型、無技術可言,不過有句左右銘:「我們只是一班大叔,在泳池整蠱做怪......但這泳會不止關於韻律泳;是一種抗爭,控訴乏味的生活,對抗討厭的自己!」

幾經苦練竟越戰越勇,隊友的支持亦令艾力備受鼓舞,更準備拉大隊到米蘭挑戰世界男子韻律泳錦標賽,無論贏唔贏到比賽,最重要係已經贏到自己。

上映日期:2018年9月13日

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓