鄭嘉穎與好友補祝生日有亮點 被網民笑著紅衫紅帽似送完外賣

文: Ling Kwok
2018.09.04

鄭嘉穎上月與拍拖3年的陳凱琳結婚,並在峇里舉行婚禮,順道在當地慶祝49歲生日。不過,鄭嘉穎拍攝TVB劇集《鐵馬尋橋》時,與一眾演員唐詩詠、馬國明、林子善及黃嘉樂成為好友,日前非常有心地為鄭嘉穎補祝生日,當中更發現兩大亮點。

眾人稱呼鄭嘉穎為大佬,而唐詩詠在Instagram上載兩張照片,從而透露鄭嘉穎結婚後,心情大好。

她用hashtag表示:「#大佬結完婚人都可愛咗、#佢再唔係黑面神」雖然鄭太陳凱琳不在場,但都看得出鄭嘉穎婚後變得開懷,愛情的魔力果然強大。

不過其中一個亮點,就是鄭嘉穎的一身打扮,他戴了紅色帽子,身穿紅色polo shirt,似出某間他曾經代言過的快餐店的員工制服!

所以有網民見到隨即留言問:「係咪送完外賣收工?」又問檯上點解冇炸雞,唐詩詠打趣地說:「生日畀佢休息下,唔好叫外賣。」非常搞笑。

另一個亮點就是馬國明與黃心穎同場出現。雖然兩人沒有正面承認拍拖,但他們是情侶已是公開的秘密。

唐詩詠在ig都有問:「一年結一個,下年到邊個。」不少網民都留言希望馬國明與黃心穎成為下一對結婚的情侶。

圖:唐詩詠黃心穎IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓