鍾嘉欣順利誕下7磅巨B取名Jared 似足家姐被屋企人笑生龍鳳胎

文: Ling Kwok
2018.09.06

鍾嘉欣三月時宣布懷有第二胎,而且宣布是B仔。今日她上載了兩張囝囝剛剛出世的照片,再同大家講BB已經順利出世。BB出世後,鍾嘉欣與老公很快便為他取名為Jared Anthony Leung。

鍾嘉欣事後休養當中,並回應傳媒,講到Jared算是一個大B,因為BB有7磅14安士重。

她透露BB出世後,家人都話似足家姐Kelly,講笑話似生龍鳳胎,因為真係成個餅印。

而鍾嘉欣今次選擇留在家裡生BB,雖然過程順利,但依然很痛。

她覺得在家裡生BB是個難忘的經歷,因為她學會要如何控制好身體,感覺自主。

生了BB後除了要坐月,Linda表示都要好好照顧女兒Kelly,要多投放時在她身上,確保她多了弟弟之後,感覺OK。

圖:鍾嘉欣IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓