【Apple蘋果】蘋果新手機售價曝光 新iPhone售價過萬?!

文: Toby Mok
2018.09.07

仲有不到一個星期就到蘋果發布會,而外界普遍認為屆時將會發布起碼3款新iPhone,好多人都對新iPhone的定價感到非常好奇,而最近德國媒體Macerkpof竟然透露了蘋果新iPhone的預期售價,一齊睇下新iPhone有機會賣幾多錢!

外國媒體Macerkpof近日透露蘋果將會發布3款新iPhone,分別是iPhone XS、 iPhone XS Plus及6.1吋型號iPhone。

而外國媒體則透露了3款新iPhone的預測售價。

Macerkpof早前就用上年推出的iPhone 8、 iPhone 8 Plus同iPhoneX與今年即將推出的iPhone XS、 iPhone XS Plus同6.1吋型號iPhone作對比。

Macerkpof 預測3款新手機的售價分別為:iPhone XS 909歐元(約$8,295.6港元) 、 iPhone XS Plus 約1149歐元 ($10,485.9港元)同6.1吋型號iPhone 799歐元 (約$7,291港元)。

不過相信對比香港的售價會有所調整,因為德國需要繳付銷售稅,所以歐洲國家的定價往往比其他地區貴。

所以另有外國媒體9to5mac就為大家預測了新iPhone的美元售價。

撇除了銷售稅之後,9to5mac就估計iPhone XS約為 $799美元(約$6,217港元)、iPhone XS Plus $999美元(約$7,841港元),而6.1吋型號iPhone的預測售價則為$699(約$5,486港元)

不過不同地區的零售價會有一定差距,所有資訊都以蘋果發布會的消息為準。

如果蘋果手機的售價如預測般一樣,大家又會唔會買呢?

資料來源:9to5mac,Macerkpof

圖片來源:Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓