【Apple蘋果】蘋果手機新增粉紅同深藍色?! 新iPhone樣板機率先睇

文: Toby Mok
2018.09.07

之前就有外國媒體透露新款iPhone會新增新顏色,而因為蘋果最近發出的邀請函由金色的圓圈組成,所以外界普遍認為今年蘋果公司將會新推金色手機。不過近日網上又有新樣板手機的圖片流出,而今次流出的新顏色則是白色、深藍色、酒紅色同粉紅色,一齊睇下咩樣先。

外界一直推測6.1吋的iPhone為平民版iPhone,而市場定位就與之前iPhone 5C差不多。

最近外國媒體/LEAKS就上載了幾張iPhone新顏色的圖片,不過手機型號同為6.1吋iPhone,令人不禁聯想是否與以前的iPhone 5C走同一個路線。

今次流出的新手機顏色有酒紅色、白色、藍色和粉紅色。

紅色和白色的手機款相信大家都不感到陌生,畢竟之前蘋果也有推出iPhone 7同 iPhone 8的紅色版本。

相反藍色和粉紅色則較得到大家的注意,圖片顯示手機採用的是深藍色,而粉紅色則比以前的玫塊金更淺。

除此之外,網上流出圖片的另一個重點為雙sim卡的卡槽,雖然之前一直也有傳言指雙sim卡功能只會在iPhone XS同 iPhoneXS Plus出現,走平價路線的6.1吋iPhone則沒有此功能。

不過根據外國媒體/LEAK所流出的圖片來看,雙sim卡功能同樣會在6.1吋iPhone推出。

不過所有消息都未確實,所有資訊都以蘋果發布會的消息為準。

大家又點睇呢幾隻有可能推出的新顏色呢?

圖片及資料來源:/LEAK,Apple

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓