杜汶澤宣佈公司員工唔使返工 怒轟政府完全無同理心

文: Cay Cheung
2018.09.17

颶風山竹吹襲過後,全城交通癱瘓,路面狀況一片混亂,由於今晨已轉發三號強風信號,不少打工仔都需在交通未恢復正常的情況下上班,結果逼爆各個車站,即使提早出門,返工都要多幾倍時間。

一向敢言的杜汶澤今日亦有發聲,質疑「無車搭點返工呀?」,指責今日不宣佈停工的人,直言「因為決定嘅人自己有車有司機」。

眼前大圍站逼爆打工仔,杜汶澤其後再發文分析「所謂僱主僱員自行決定上唔上班」,他覺得這個方案其實是不可行的,當一個僱主決定要上班,另一位僱主在有比較之下,便會作出相同決定。

杜汶澤批評特首這次(不停工)的選擇離地,而且令普羅市民受苦。

而自己有公司的杜汶澤則霸氣宣佈「今日公司所有人唔準返工!返工即炒!講完!」。

其實前一晚杜汶澤都表明,相信市面未必能馬上回復正常,建議同事們明天可自行決定是否需要回公司。

一連串的發文獲得網友激讚,大讚他是良心老闆。

發文同時引來打工仔的認同,直言返工需時,現時市面一片混亂,現在強行上班反而減慢全港恢復正常。

來源:杜汶澤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓