馮盈盈轉數快但偏偏輸畀未來奶奶 唔識行婆婆政策暗地被扣分

文: Ling Kwok
2018.09.21

馮盈盈向來都以敢言、貼地見稱,每次她在J2節目《後生仔傾下偈》都會有驚人言論,不過無減她受歡迎程度。而且她早前在港姐競選做主持,被讚有進步,轉數又夠快。不過原來她都有弱點,就是她男友的媽媽!

她在《後生仔傾下偈》講到男友母親為人很隨和,對兒子都很有耐性,但偏偏與男友拍拖兩年,就難以與對方媽媽混熟。

就算成日食飯,都好像頗有距離感,食完就各自歸家。

於是麥明詩等人就很好興趣知道發生咩事,點知從盈盈所分享的趣事中,發現她都幾唔識做。

就是大家同檯食飯時,馮盈盈問男方媽媽需要吃魚嗎?誰知對方說:「我自己嚟呀!」結果馮盈盈就真的不夾魚給她,陸浩明與麥明詩大叫唔得!並說:「直頭唔洗問,直接夾畀佢喇!」馮盈盈才恍然大悟!

就算食完飯執檯,馮盈盈收起碗碟時,她的未來奶奶叫她休息下,盈盈又真的聽對方講靜靜坐下,麥明詩再說她犯了大忌。

而馮盈盈都有分享,知道未來奶奶關節痛,於是就將贊助商送的贈品轉讓給對方。又引起其他人鬧:「你送都唔好直接講吖嘛!扮係自己買嘛!」

其後陸浩明就教她好好記低未來奶奶的生日,就與男友一齊去買禮物,伯母自然會好開心!

馮盈盈那時才好似受教般,紛紛都聽進腦內,是時候實行奶奶政策,以免被對方不停扣分!

圖:《後生仔傾下偈》影片截圖、馮盈盈ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓