《大帥哥》塵封一年險變倉底劇終出街 洪永城IG出面解謠言

文: Ling Kwok
2018.10.08

早前TVB就開大型記者會,公布今年在台慶檔期播出的劇集,分別有《跳躍生命線》、《兄弟》及《是咁的,法官閣下》。而另外還有三套重頭劇,分別是《白色強人》、《多功能老婆》,以及《鐵探》。唯獨拍了差不多兩年的《大帥哥》還未見蹤影。

張衛健離巢多年後,獲得TVB高層曾勵珍邀請回娘家參與拍攝《大帥哥》一劇。

當時TVB隆重其事,特意召開記者會歡迎張衛健回巢幫忙,而《大帥哥》當時定為慶祝台慶50周年劇集。

可是去年年中已聽到劇集未能完成,未能趕及在台慶完成的消息,就算去年台慶頒獎禮延至1月,台慶劇集檔期也被拉長,《大帥哥》依然無影。

而早前TVB開了今年台慶的記者會,《大帥哥》變成倉底貨的消息愈傳愈勁。

未知消息傳到《大帥哥》演員耳邊,洪永城近日發文,上載與張衛健拍攝《大帥哥》的合照,並說:「馬炭:『大哥呀,究竟幾時播呀?出邊好多謠言啊,又話呢樣又話嗰樣...』大帥哥:「嘈嘈嘈唔好嘈,其他人道聽途說,你就要跟佢哋嘅咩?!後生仔唔使急,好嘢係值得等待,準備好12月見啦。』」

以此回應外間遙傳。不過由50周年台慶劇變成今年非台慶劇,未知張衛健會否因為有落差而感到失望。

圖:洪永城IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓