新iPad Pro即將登場?!產品規格搶先睇

文: Toby Mok
2018.10.11

之前就有外國媒體指蘋果公司將會在今個月舉行第2次蘋果發布會,有消息指今次的秋季發布會將會發表新一代的iPad及MacBook。而最近就有關於新款iPad Pro的資料流出,新iPad在多方面的規格上都有所提升,一齊睇吓新iPad Pro有機會配備咩規格。

外國媒體9to5mac最近就透露了新iPad的規格。

9to5mac指,新推出的iPad Pro將會採用超窄邊框設計,而且會像iPhone一樣沒有home鍵,並將會以Face ID來取代指紋解鎖。

而Face ID可以做到在iPad打橫或者打直時都會辨識到用家的臉並解鎖。

而鏡頭方面,有消息指新iPad Pro將會設有景深功能,以後用iPad影人像相都會好方便。

而且外界普遍亦認為產品可以支援4K HDR影片,並可以將影片連接到第2個裝置上播放。

另外,新iPad Pro同時亦會支援新款的Apple Pencil。

除此之外,有傳iPad會新增1個磁石連接器,連接器會設置在iPad機背上,可以連接鍵盤同其他配件。

新iPad有機會在10月推出,想買的朋友記得留意啦!

資料及圖片來源:9to5mac,Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓