【轉數快FPS】講1句說話就可自動過數! 轉數快聲控轉帳教學

文: Toby Mok
2018.10.13

金管局研發的「轉數快」(Faster Payment System,FPS)快速支付系統在9月30日正式推出,好多網民都讚「轉數快」可以在假期時都做到即時跨銀行過數非常方便,而最近就有銀行推出更方便的過數方法,只需在銀行應用程式中講一1句說話就可以做到即時過數。

恆生銀行最近推出令大家可以更方便使用「轉數快」的程式,大家只需說出轉帳金額及收款人名稱,就可以做到即時跨銀行過數,一齊睇點做到先!

首先打開恆生銀行的應用程式,點選左上角的3條橫線

之後再點選「智能助理HARO」

選擇「P.P支付平台」

之後會出現此畫面

然後再打開鍵盤,按下咪高峰的圖案,講出轉帳金額同收款人的名字,例如:轉帳$10俾Toby

之後智能助理就會在大家的手機聯絡人名單中尋找相對應的人名及電話號碼

之後智能助理HARO就會顯示出收款人的資料及過數金額。

再按「確定」

咁就完成轉帳啦!

聲控功能可以同時偵測到中文同英文,句子中英夾雜都冇問題。咁以後就唔使再輸入過數資料咁麻煩啦!


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓