良心小店免費飲品吧遭貪心客人清空 店主痛心終止服務:人嘅貪念好恐怖

文: Ling Kwok
2018.10.18

小店一向都難做,好人在香港更加難做。日前有樓上小店就在Facebook發文吐苦水,表示店舖一直苦心經營的貼心飲品吧檯,檯面上放置的飲品沖劑被貪心的顧客一掃而空,令店主們心力交瘁。

小店「Secret Corner」本來仿效日本店鋪內的Drink Bar,讓有需要的客人在這個角落可以休息,亦可免費飲用檯面上飲品。

本來小店打算發文跟客人分享drink bar新加了蘑菇湯供給客人選擇,讓大家得到生活小休閒的喜悅。

可是他們透過閉路電視發現有客人拿走檯面上所有飲品:「日本帶返嚟嘅紅茶包、咖啡包全部被袋走晒,砂糖都拎走晒。就連盒裝紙巾都唔放過,抽出嚟摺好袋走。」

而小店發現後,對此感到傷心,立即終止drink bar的運作,對偷走所有飲品沖劑的客人感到失望:「雖然飲品、蘑菇湯、砂糖、紙巾唔值錢,正正因為唔值,映襯人嘅貪念更加恐怖。」並在發文圖片上表示:「Goodbye…香港不配有你存在。」

事後有不少網民留言,紛紛表示同情,同意香港仍有不守規則,質素較差的人:「非常欣賞店主有分享之心!但可惜一時自私的人,把原本可長遠和衆人一同受惠的機會剝奪了。」、「好多人已經冇咗自律同尊重」

他們形容這些人是「執輸行頭慘過敗家」。

並安慰店主日後再推行drink bar時,要多做一些防範措施,以阻嚇企圖拿走所有飲品的人。

來源:facebook專頁Secret Corner

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓