【Apple蘋果】果粉對新iPhone愈來愈冇興趣 研究:手機驚喜欠奉係主因

文: Toby Mok
2018.10.23

Apple蘋果公司一直都是打機界的龍頭大佬,每年的蘋果發布會更是城中大事,好多人都會留意有咩新手機發布。不過好多果粉都表示近年新iPhone的發布驚喜不大,年年的款式都差不多,令大家對新手機的期望大減。

iPhone XR在星期五正式開賣,果粉們本以為要搶購新手機,但點知iPhone XR在開賣後依然貨源充足。

早年新iPhone開售時好多人都會在開賣當天較早起身搶iPhone ,但近年這個情況愈來愈少見。

外國機構華爾街研究就以iPhone X為例,指大部分市民在iPhone X推出後幾個月就對它失去興趣。

而其中1,100個受訪對象就表示就算發布新iPhone,都不會驅使他們去買最新款的手機,亦不會引起想買的意欲。

從圖中可見,近年市民對新iPhone的發布表現愈來愈冷淡,今年的 iPhone XS、 iPhoneXS Max同iPhoneXR 搜尋率更是歷年iPhone中最低。雖然今次有超大的螢幕的 iPhone XS Max 推出,但Google搜尋率都不及以前的 iPhone 5 。

而花旗分析師最近就以大家在Google搜尋iPhone的次數來作出分析,研究指手機市場已經變得愈來愈成熟,而大部分用家對新款手機已經失去興趣。

研究繼指,蘋果公司近年對手機的規格缺乏創新同欠缺可發展的市場,都是令到蘋果新手機發布反應欠奉的原因。

資料及圖片來源:Business insider,Tech Times,Apple

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓