【POKÉMON神探Pikachu】比卡超真人電影19年上映 與死侍合體變偵探

2018.11.13

近日,華納電影(香港)公佈了比卡超的真人版電影《POKÉMON神探Pikachu》預告。電影裡的比卡超一身黃色毛髮加上一開口勁有反差萌的「死侍」Ryan Reynolds大叔聲,顛覆了不少對POKÉMON迷的想象。今次,比卡超化身偵探,與美國「小智」Justice Smith一齊查父親失蹤案!

飾演「死侍」的Ryan Reynolds為今次電影裡的比卡超配音,令比卡超擁有一把極具反差萌的大叔聲。雖然與日本動畫裡的配音南轅北轍,但不少觀眾看完預告片都表示收貨,事關死侍聲配比卡超實在太可愛及極具新鮮感。

除此之外,電影亦將比卡超的動畫形象改成毛鬙鬙的造型,好得意。

今次的小精靈訓練員由Justice Smith出演,觀眾戲稱為美國「小智」

預告片中還有其他寵物小精靈登場,包括吸盤小丑、波波球、小火龍、傻鴨、奇異種子及車厘龜等等。

電影預計於明年中上映。

來源:WBPicturesHK


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓