韓國研發環保大米飲管月產量3億枝 7成大米成份質地硬淨可直接食用

文: TenTen
2018.12.04

環保議題各國都開始關注,韓國、台灣等地都有實施「禁膠走塑」的相關政策。台灣早前就推出甘蔗渣飲管,環保可分解的理念大獲好評,香港亦逐漸有售。另一邊廂,韓國亦有生產商研發出大米飲管,質地硬淨可以直接食用,外表與一般塑膠飲管無異,環保人士可以考慮入手!

韓國有生產商推出大米飲管,外表與一般塑膠飲管無異,質地硬淨。

韓國「每日經濟」試用後,就表示大米飲管可以發揮到塑膠飲管的功能,而且味道不錯。

大米飲管成份有7成大米及3成木薯,木薯可增加煙韌度及令飲管表面更光滑。

大米飲管浸水前十分硬身,不容易折斷,可以在熱飲中浸2-3小時,放在冷飲中更耐用。

目前韓國生產商已將批發價降至15韓元/枝,約0.11港元,每月可生產約3億枝。

來源: 매일경제

自攜水樽免費斟水 香港15大商場免費加水機地點一覽

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓