【萬千星輝頒獎典禮2018】馬德鐘撼贏張衛健 入行25年首奪視帝

文: Ling Kwok
2018.12.16

TVB《萬千星輝頒獎禮2018》已經圓滿結束,所有大小獎項已經順利頒發。其中競爭激烈的「最佳男主角」由馬德鐘憑著《跳躍生命線》得到視帝,是他入行25年來首次得到視帝,難怪他拿到視帝後說:「呢個獎真係好有份量。」

馬德鐘由1993年入行,2011年離開TVB後,事隔7年回到TVB演出《跳躍生命線》即得視帝,撼贏《大帥哥》的張衛健,實在是可喜可賀。

而多年耕耘終得到成果,他不禁說一句:「吃過苦才知道甜的美好。」

馬德鐘非常感激TVB高層珍姐:「冇你就唔會有《跳躍生命線》,亦唔會有麥在田。」還感激她孜孜不倦的教誨:「以前我年少無知,但係我而家明白啦。」

同時他亦感謝所有幫助過的人,又很感恩地說:「相信天上嘅爸爸會睇得到,至於電視機旁邊嘅媽咪唔好喊得咁犀利啦。」

最後馬神感謝太太,因為對方把家庭照顧得好好,讓他很幸福。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓