【iPhone教學】iPhone 4大加速技巧全面睇 簡單幾步令手機更快速!

文: Toby Mok
2018.12.17

有時蘋果iPhone手機用得耐,就有愈多應用程式同文件,令手機操作漸漸變慢。今次就教大家大點樣在唔刪除任何手機相片的情況下令手機運作得更快的秘訣,一齊學吓令iPhone加速的小技巧啦!

減少應用程式預覽通知

好多人都鐘意為各種手機應用程式彈出通知,例如WhatsApp、Instagram、facebook 等等。但其實當手機有愈多應用程式設定了即時通知功能,就會令手機運作速度變慢,所以以後大家可以將不想收到即時通知的應用程式設定為「不允許通知」,咁就可以減少手機的負荷。


消除搜尋歷史及cookies記錄

Cookies的暫時性網絡文件會將部分數據儲存在手機中,長期不刪除的話會影響手機的容量同速度,大家可在「設定」,按「Safari 」

再按「清除瀏覽記錄及網站資料」,咁就可以清除上網記錄啦。

關閉背景App重新整理
當大家打開應用程式時,手機內的背景App重新整理功能會幫大家更新app內的資訊,務求令大家可以看到最新的動態,但當所有應用程式都開啟此功能時,就有機會將手機運作時間變長。

大家可以按「設定」,再按「一般」

按「背景App重新整理」

關閉不用常常更新的應用程式,令手機變快。

更換電池

電池效能變差會令手機速度變慢,大家可以按「設定」,

按「電池」,檢查手機電池的效能

如果電池效能太低的話就需要更換電池,以保持手機運作速度啦。

圖片來源:pexels

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!