【水行俠】積遜莫瑪與保鑣身型成對比 網民笑問:邊個保護邊個?

文: 王庭芝
2018.12.18

獲外地傳媒一致好評的DC超級英雄電影《水行俠》(Aquaman)將於本周四在香港上映,主角「水行俠」由《權力遊戲》「馬王」積遜莫瑪(Jason Momoa)飾演,他一頭長髮、滿臉鬍子加上爆肌身型,實在充滿着野性美,近日一張積遜莫瑪的照片在網上瘋傳,引起討論。

在Twitter上有網友上載積遜莫瑪在街上行的照片,身穿便服的他身旁還有兩名穿西裝的保鑣,其實身為國際巨星,有保鑣護送出入一點也不出奇,有趣的是在於積遜莫瑪本身有193cm高,身材有幾大隻就不用多說,反而兩位保鑣的身型明顯矮一截和細粒得多。

網友不禁發出連串爆笑留言:「到底邊個先係邊個嘅保鑣?」、「如果你係積遜莫瑪嘅保鑣,你會覺得自己無嘢撈。」、「保鑣的心聲:『終於可以有人保護我!』」

 

來源:Twitter

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓